hit counter
Vragen? Bel: (0)492 700 218

Hartelijk welkom in de webwinkel van vision2music

Betaling

De Factuur

Van ieder bestelling wordt een factuur gemaakt. Wanneer de online bestelling door middel van onze internetkassa is voldaan zal de factuur meegezonden worden met het product. De factuur zal dan voorzien zijn van een stempel ‘Let op Factuur reeds betaald’. Deze factuur dient voor uw administratie en als garantiebewijs voor uw aankopen. Voor zakelijke klanten kan na het aanvragen van een zakelijk klantnummer de betaling achteraf plaatsvinden. In deze gevallen dient de bij de geleverde producten gestuurde factuur binnen 14 dagen voldaan te worden.
Hoe neem ik contact op over mijn facturen of betalingen?
Indien u een vraag heeft over uw betalingen of facturen en u kunt het antwoord niet vinden op deze pagina dan kunt u uw vraag voor een snelle en juiste afhandeling sturen naar klantenservice@vision2music.nl. Vermeldt u hierbij alstublieft de volgende gegevens:
•    Het bestel- of factuurnummer
•    Het betaalde bedrag
•    De datum van betaling
•    Het rekeningnummer waarnaar u het bedrag heeft overgemaakt
•    Het betalingskenmerk dat op uw afschrift vermeld staat
•    De door u gebruikte bankrekening
•    De naam van de rekeninghouder
Een betalingsherinnering
Wanneer u een betalingsherinnering heeft gekregen dan hebben wij voor (dat deel van) de betreffende bestelling nog geen betaling van u ontvangen. Nadat u betaald heeft, duurt het vijf werkdagen voor wij uw betaling verwerkt hebben.

U kunt het openstaande bedrag ook overmaken op rekeningnummer 1490.66.716 ten name van vision2music in Best onder vermelding van het factuurnummer als betalingskenmerk.

Wanneer u een betalingsherinnering heeft ontvangen en u heeft de betaling langer dan vijf werkdagen geleden voldaan op rekeningnummer 1490.66.716 dan verzoeken we u vriendelijk om contact op te nemen met onze Klantenservice. Om u zo snel mogelijk van dienst te zijn, vragen wij u om uw bestelnummer en de door u gebruikte betalingsgegevens te vermelden in uw e-mail of deze bij de hand te houden als u ons belt.

De eerste betalingsherinnering ontvangt u via e-mail. De tweede en derde versturen wij per post. Houd er rekening mee dat er vanaf de tweede herinnering bijkomende kosten in rekening worden gebracht en schriftelijke betalingsherinneringen worden verzonden naar het laatst gebruikte factuuradres in uw account.