hit counter
Vragen? Bel: (0)492 700 218

Hartelijk welkom in de webwinkel van vision2music

Levertijden

Levertijden

Wij streven er naar alle producten ruim op voorraad te hebben om direct uit voorraad snel te kunnen leveren. Artikelen die direct leverbaar zijn uit onze voorraad heeft u in Nederland en België binnen 1-5 dagen in huis. Wanneer producten niet direct uit voorraad leverbaar zijn, is dit over het algemeen aangegeven in de webwinkel en wordt contact met u opgenomen.

Levering bij meerdere artikelen

Wanneer u meerdere artikelen in één keer bestelt doen wij ons best om, indien mogelijk, alles in één keer bij u te laten bezorgen. De levertijd van uw hele bestelling wordt in dat geval gelijk aan die van het artikel met de langste levertijd.

Volgen van uw bestelling

U kunt de status van uw bestelling vinden in uw account. Onze bestellingen worden binnen Nederland bezorgd door PostNL en PostNL Pakketten, met uitzondering van arrangementen. Als een zending vanwege het formaat niet door de brievenbus past of een hoge waarde vertegenwoordigt, wordt het als pakketpost verzonden. In dat geval vindt u in de bestelstatus van uw bestelling meestal een 3S-nummer. Met dit nummer kunt u op de site van PostNL www.tracktrace.nl het verzendtraject van uw pakket volgen. Pakketten worden over het algemeen later op de dag bezorgd dan de brievenbuspost.

Levertijd verstreken, artikel nog niet verzonden

Wij doen ons best om, indien mogelijk, alles in 1x bij u te laten bezorgen. De levertijd van uw hele bestelling wordt in dat geval gelijk aan die van het artikel met de langste levertijd.

Het kan voorkomen dat een bestelling niet verzonden is ondanks dat de aangegeven levertijd verstreken is. Een artikel heeft dan in plaats van de status ‘verzonden’ nog steeds de status ‘wordt verwerkt’. We brengen u altijd zoveel mogelijk via een e-mail op de hoogte van dergelijke vertraging. Mocht u 5 werkdagen na het verstrijken van de levertijd uw artikel nog niet ontvangen hebben dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice.

Vertraging tijdens verzending

In uw account kunt u zien of uw bestelling verzonden is of nog wordt verwerkt.

Als uw bestelling in uw account de status ‘verzonden’ heeft maar u deze nog niet heeft ontvangen, kunt u het beste nog een paar werkdagen wachten. In uitzonderlijke gevallen doet PostNL in plaats van 24 uur enkele dagen over de bezorging van een bestelling. Heeft u uw bestelling 3 werkdagen nadat hij is verzonden nog niet ontvangen? Neem dan contact op met onze Klantenservice. Om u zo snel mogelijk van dienst te zijn, verzoeken we u vriendelijk uw bestelnummer te vermelden in uw e-mail of bij de hand te houden als u ons belt.