Geen producten (0)

Garantie

Op alle producten geleverd door vision2music is de garantietermijn van de leverancier van het merk van toepassing. Over het algemeen bieden wij op onze artikelen een garantietermijn aan van 12 maanden met uitzondering van verbruiksartikelen als bijvoorbeeld snaren, drumstokken, schoonmaakmiddelen etc. Vision2music is verantwoordelijk voor de door haar geleverde producten en de levering ervan. Wanneer het afgeleverde product niet aan de overeenkomst voldoet zal het ontbrekende alsnog door vision2music worden gecompleteerd, dan wel naar haar keuze, overgaan tot herstel of vervanging van het geleverde product. Vision2music geeft 12 maanden garantie op productie- en materiaalfouten van V2M instrumenten. Het jaar gaat in vanaf de factuurdatum. Deze garantie geldt niet wanneer het gebrek is ontstaan als gevolg van onoordeelkundig of on­eigenlijk gebruik.

Zichttermijn & Retouren

Koop zonder zorgen!

Op alle aangekochte instrumenten via de webshop zit een zichttermijn/bedenktijd van 14 dagen. Binnen deze tijd bepaalt u of het product u bevalt of niet. Daarvoor mag u het product uit de verpakking halen. Het is daarbij wel de bedoeling dat u de verpakking zo veel mogelijk heel laat.

U mag het instrument bekijken en uitproberen zoals u dat in de winkel zou doen. Het is dus niet toegestaan het product echt in gebruikt te nemen en vervolgens terug te sturen. Als u het terugstuurt, moet u het wel weer netjes inpakken. 
Bij zichttermijn retourzendingen worden de verzendkosten volledig betaald door de koper. Na retourzending en controle zal het aanschaf bedrag van het instrument excl. de verzend-, en administratiekosten binnen 10 werkdagen worden teruggestort.

Retouren

Retourzendingen zijn voor risico van de koper. Dit houdt in dat vision2music niet aansprakelijk is voor het beschadigen of zoekraken van retourgestuurde artikelen. Vraag daarom op het postagentschap altijd om een 3S-nummer of traceercode en bewaar deze goed. Neem voor alle retourzendingen contact op met ons 0492 700218 en ontvang uw retour instructie.

Artikel bij ontvangst niet in perfecte staat

Wanneer een artikel defect is bij ontvangst, dan verzoeken wij u vriendelijk om direct contact op te nemen met klantenservice@vision2music.nl. U ontvangt instructies voor de verzending en het retouradres waar u het artikel, samen met de factuur kosteloos naartoe kunt sturen. Dit mag ook een kopie van de originele vision2music factuur zijn. We stellen het op prijs als u op de achterzijde van de factuur de reden van retour invult. Aan deze retourzending zijn geen kosten verbonden.

Artikel na enige tijd defect

Wanneer een artikel buiten uw schuld om kapot gaat of kapot blijkt te zijn terwijl u dit al langer dan 7 werkdagen in uw bezit heeft dan helpen wij u graag zo snel mogelijk. Afhankelijk van wat u gekocht heeft kunt u het artikel naar ons of naar onze reparatieservice opsturen, neem voordat u goederen retour stuurt altijd contact op met onze klantenservice

 

Wij maken gebruik van cookies om onze website te verbeteren, om het verkeer op de website te analyseren, om de website naar behoren te laten werken en voor de koppeling met social media. Door op Ja te klikken, geef je toestemming voor het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- en cookieverklaring.